STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) — підхід до організації процесу навчання, який поєднує науку, технологію, інженерію та математику. Відповідно до нього базою для набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ. Вона дозволяє легко освоїти знання з урахуванням практики, роботи з технологіями та глибокого розуміння природних процесів, ознайомлюючись з ними на практиці.
20 листопада – Всесвітній день дитини. Саме цього дня наша школа занурилася у STEM. Юні конструктори проявили свої інженерні здібності на LEGO-фестивалі «Мої дитячі мрії». Змагання спідкуберів «Кубікоманія» було спрямоване на швидке складання кубика Рубіка, це завдання захопило дітей на перервах. 10-й клас з Бровко С.М. склали роботів та вчилися ними керувати з TETRIX. 6-7 класи на уроках історії разом із Марченко С.І. досліджували тему «Руські князі/княгиня середини ІХ-Х століть: між легендами та історією» з використанням ігрового набору «Миші». Кондра О.А. організувала STEM-лабораторію «Хімічна» - «Хімія навколо нас». 5-А клас на уроці мистецтва подорожували «Путівником по симфонічному оркестру» з використанням Matatalab. 9-ті класи з Гнаток О.В. створили онлайн «Символи України в 3D», 7-А клас з учителями Гнаток О.В., Свічкарь Г.В долучився до майстер-класу «Штучний інтелект – генератор ідей». 5-Б клас на бінарному уроці з англійської мови та інформатики створили лепбук.
Цього дня до школи завітали представники Центру STEAM-освіти Комунального закладу «Полтавський міжшкільний ресурсний центр Полтавської міської ради», вони занурили дітей 4-х класів у світ віртуальної та доповненої реальності.
STEM-день у початковій школі дав змогу кожному вчителю вийти за межі конкретних уроків і «займатися наукою» цілий день.